Sociale medier

Facebook, LinkedIN,  Google+, YouTube, Instagram og Twitter, er bare nogle af de efterhånden utallige sociale medier, du som virksomhed har mulighed for at benytte i din markedsføring.

Men hvor starter man? Hvad kræver det? Og er det overhovedet relevant for netop dig?

Du skal være synlig og "tilstede"

På de sociale medier har du mulighed for at vise din personlighed endnu mere og give dine kunder og følgere en chance for et kig bag kulisserne i din virksomhed. 

Langt de fleste som minimum være tilstede på de sociale medier, f.eks. i form af en Facebook side, LinkedIN eller Twitter profil. Hvor aktiv man bør være, samt hvad man skal kommunikere og hvordan, vil vi meget gerne tilbyde dig en uddybende snak om - vi giver endda en god kop Nespresso kaffe!

Kontakt os for en uforpligtende snak


PROCESSEN

Sparring & Strategi - så kommer du godt fra start på de sociale medier!
Det er ikke kun et spørgsmål om at være til stede, men om hvordan man er det, samt hvad man ønsker og forventes at bidrage med. Det er derfor en god idé at gøre sig nogle tanker omkring hvad man vil bruge de socialer medier til og hvilke målsætninger man vil arbejde med. Uanset om man arbejder med B2C eller B2B, så er der muligheder i at være tilstede på de sociale medier.

Design af Profil- & Coverbillede - hvis du vil huskes og skille dig ud fra konkurrenterne!
Med et unikt design til din virksomheds side på de sociale medier sikrer du et stærkt førstehåndsindtryk på en attraktiv profil, samt gode rammer for dialogen med brugerne.

Opsætning af virksomhedsprofil - det er ikke ligegyldigt hvordan du opretter din profil!
Der er vigtigt at få oprettet sin side/profil korrekt fra starten. Specielt fordi det ikke altid tillades at ændre i de grundlæggende opsætninger. Vi udfører eller guider dig igennem processen, således dit fundament er stabilt.

Fælles for alle sociale netværk er, at du kender din målgruppes behov og efterfølger disse. Det er vigtigt for at beholde dine følgere, deres interesse i din virksomhed og forblive "top of mind".