Case: Thomas Bilsyn

Skal du have bilen synet? Så prøv Thomas' bilsyn!

  • Thomas Bilsyn
  • Thomas Bilsyn
  • Thomas Bilsyn

Sociale Medier • Hjemmeside • Logo

Hos Thomas´bilsyn er fleksibilitet nøgleordet. Om du har behov for at komme forbi her og nu, eller fortrækker at booke en tid i forvejen, enten pr. telefon eller online, så står Thomas klar til at hjælpe dig. Han kan klare både privat eller erhverv bilsyn og alt fra motorcykel til lastbil. Så ligegyldig hvilken bil du kører i, kan Thomas hjælpe dig med at få den synet, så du kan komme ud på vejene igen. 

Thomas overtog en eksisterende lastbilsynshal, som han gerne ville give mere personlighed og han kom derfor til os.

Jeg var igang med at opstarte et nyt firma i januar 2014 og havde brug for en nytænkning i forhold til markedsføring. Jeg ønskede virksomhedens værdier og mit personlige præg kunne afspejles som en rød tråd gennem det hele. Tilfældigt stødte jeg på Kevin fra Bubblemedia, som jeg fik en god samtale med. Jeg følte straks at, det var én som kunne forstå, hvilke ønsker jeg havde.
Efter et par møder, hvor Daniel også deltog, leverede de et design, som jeg var rigtig glad for og som opfyldte de ideer jeg havde forestillet mig.

- En hjemmeside som er pæn og funktionel.
- Logo som fremhæver personlighed og kvalitet.

Samtidigt kom der gode råd og vejledning til, hvilke platforme man burde bruge, for at opnå en stor kendskabgrad hos potentielle kundegrupper. Efterfølgende er der blevet fulgt op og givet nye råd til, at forbedre ens markedsføring. Man bliver altid mødt positivt og det var rart, at man gennem forløbet har følt sig godt tilpas, og varen blev leveret til tiden.

Jeg vil til enhver tid anbefale bubblemedia til andre.

Thomas Hammergaard

Opgaven

Da bilsyn ofte er noget mange frygter og kun tænker på når de frygtede brev dumper ind ad brevsprækken, ville vi gerne lave en logopakke til Thomas, som der ville blive forbundet med noget mere positivt. Vi endte derfor med at lave et logo af et lup med en thumbs up og et navn med stor personlighed. Derudover fik vi tegnet en figur der til forveksling ligner Thomas, en glad og smilende synsmand. Alt sammen så Thomas' bilsyn bliver husket for noget positivt af kunderne og så man husker ham når det næste brev dumper ind.

Derudover har vi også lavet en ny hjemmeside til ham. Her var fokus på, at kunderne skulle kunne få et hurtigt overblik over priser og hvilke oppgaver de påtager sig, samt at det skulle være nemt at booke en tid til syn. Det hele er lavet i et responsivt webdesign, så det er optimalt for alle besøgende. Vi har valgt at bruge Facebook til at annoncere, da man her har mulighed for at ramme lokalt.

Så er det ved at være tid til at din bil, motorcykel eller andet skal synes, anbefaler vi, at du besøger Thomas' bilsyn som ligger nord for vejle lige ved E45. Se selv mere her.