Case: The Denim Agency

The Denim Agency er produktet af nytænkning, optimering og engagement.

  • The Denim Agency
  • The Denim Agency
  • The Denim Agency
  • The Denim Agency
  • The Denim Agency

Hjemmeside • Logo • Sociale Medier • Nyhedsbrev

The Denim Agency blev navnet på et, ikke kun nyopstartet, men også helt nyt koncept indenfor fashion industrien i Danmark. Jesper Andersen har tidligere arbejdet med fashion og design af specielt jeans, og da han i 2015 besluttede sig for at tage udfordringen op og starte selvstændigt, faldt valget af grafisk profil og hjemmesideløsning på os. 

The Denim Agency er leverandør af denim fabrics og kan også levere et færdigt private label produkt, samt føre an under hele design processen. Konceptet henvender sig til en niche på B2B markedet indenfor fashion design og produktion.

Med et indgående kendskab til modebranchen, lancerer The Denim Agency ikke kun produktet, men en helhedsoplevelse, som er både givende og besparende på samme tid. 

Opgaven

Vi fik til opgave at hjælpe Jesper godt fra start med The Denim Agency, hvor vi i første omgang skulle koncentrere os om, at få udarbejdet et logo ud fra Jespers ønsker og behov. 

Dernæst skulle vi lave en hjemmeside, som skulle være let at navigere rund på, både for danske og internationale virksomheder, samt der skulle være god mulighed for galleri og zoom effekter. 

Der skulle også sociale medier til, hvor det er vigtigt at holde en rød tråd i design og udtryk, for at skabe associationer og genkendelighed. 

 

Bubblemedia har hjulpet mig med at udvikle min hjemmeside og logo, samt opsætte værktøjer til eksponering af min virksomhed. Jeg valgte at bruge Bubblemedia da de satte sig professionelt ind i mine ønsker og ideer, samt kom med gode kreative ideer og løsninger. Jeg har været meget glad for samarbejdet med Bubblemedia og kan kun give dem mine varmeste anbefalinger.  

Jesper Andersen, The Denim Agency 

 

Hvis du er nysgerrig på The Denim Agency, kan du se mere på Hjemmesiden, eller på LinkedIn.